Contact us

My Cart
RM0.00

Category: Online Bisnes

Rawat keletihan dan ketegangan otot. Minyak urut moden khas untuk baby anda!

Urut dengan kelembutan membuatkan si manja anda ceria dan gembira. “Asal masuk shopping mall anak saya mesti mengamuk sampai terguling-guling. Sampai kan saya tak tahu nak letak kat mana muka saya ni” Memang tidak dinafikan lagi situasi ini selalu terjadi kepada ibu bapa. Bila masuk je pusat membeli belah memang banyak benda yang anak-anak kita...

Tidak Pernah Terlintas Akan Menjadi Master Stokis Ketika Bermula Sebagai Dropship.

Bila nak menulis macam mana saya bermula dengan Tasneem, fuh! Panjang ceritanya. Pada 2 Jun 2017, saya bermula sebagai dropship Tasneem Naturel. Masa tu, saya tak tahu pun Tasneem Naturel ni jual apa. Saya berada di fasa yang terdesak untuk masuk sistem ejen. Tahun 2017 adalah tahun ke-3 saya ceburkan diri dalam bisnes. Saya mula...

Daripada Engineer Tapak Bina Kepada Suri Rumah Berbisnes?

Ingat senang ke nak lepaskan kerja gaji beribu-ribu? Kalau mental dan fizikal tak kuat, tak usah lah berhenti. Bukan kata kita kuat, but I have to! All those people yang depan mata sis semua kata. “Apa laa haaa berhenti Hebat sangat ke bisnes tu? Kalau jadi founder tu takpela kan. HEH!” I don’t mind. What...

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping