"Saya Skeptikal Sikit Dan Susah Percaya Dengan Produk-Produk Macam Ni..."

  • Serik dah pernah terbeli produk hype marketing melampau.

  • Beli mahal, lepas guna tak menjadi pun.

  • Risau tak serasi. Pelbagai alahan lepas guna.

  • Tak puas hati barang sampai lambat, terus hilang teruja.

Sleepy Pillow Mist
Dari Tasneem Naturel Ni...

  • Hanya mengandungi minyak pati Lavender, Tea Tree & air semata. Tiada bahan kimia berbahaya.

  • Dos essential oil yang digunakan juga bersesuaian untuk bayi baru lahir & kanak-kanak.

  • Diyakini lebih 45,000 pengguna dengan feedback yang sangat positif. Tiada kesan sampingan yang pernah dilaporkan.

  • Barang akan dipos secepat mungkin agar anda cepat terima di mana sahaja lokasi anda berada.

Jom Tonton Real LIVE Case Study

Sleepy Pillow Mist, Pilihan Ibu Ayah Malaysia
Untuk Tidurkan Anak Secara Semula Jadi

  • Bantu anak tidur dengan cepat dan mudah tanpa membahayakan anak.

  • Memberi tidur yang berkualiti & nyenyak.

  • Si manja cukup tidur bangun dalam mood ceria.

  • Dijamin selamat tanpa kesan sampingan.

  • Tiada lagi tiba-tiba terjaga dan menangis setelah tidur.

Macam Mana Anak Boleh Senang Tidur Macam Tu Je?
Rahsianya Adalah Pada Khasiat Minyak Pati di Bawah Ni

LAVENDER

Mengurangkan tekanan dan keletihan pada anak. Menstabilkan pengeluaran hormon tidur, melatonin.

TEA TREE OIL

Melancarkan pernafasan dengan mengurangkan lendir atau hingus yang mengganggu tidur bayi.

Apa Komen Pengguna Sleepy Pillow Mist Ni?

Lihat keratan komen pelanggan kami yang diambil di Facebook & Whatsapp. Tangkap layar ini dijamin asli dan tidak disunting.

“…bila malam apabila ibu sembur dengan Sleepy Pillow Mist, bukan untuk ibu saja boleh rehat, malah bagus untuk anak tidur lena..” – Puan Rozanurul

Kenapa Sediakan Satu Sleepy Pillow Mist di Rumah?

Demi Sebuah Peace of Mind

Kesihatan emosi & mental ibu-bapa juga sangat penting untuk memberikan yang terbaik untuk anak-anak. Nikmati 'me-time' & berehatlah.

Jadual Tidur Ibu Bapa Pun Makin Teratur

Kalau esok perlu pergi kerja, dah tak perlu teman anak main lagi, terus tidurkan saja mereka.

Mudah, Sembur-Sembur Je

Sleepy Pillow Mist dari Tasneem Naturel ni tak berminyak dan mudah meruap. Ia tidak membuatkan bantal berkulat. Malah wangi dan menenangkan.

Diyakini Selamat Tanpa Kesan Sampingan

Tanpa paraben, sulphate, wangian sintetik atau sebarang logam berat setelah ujian saringan makmal dilakukan.

Demi Sebuah Peace of Mind

Kesihatan emosi & mental ibu-bapa juga sangat penting untuk memberikan yang terbaik untuk anak-anak. Nikmati 'me-time' & berehatlah.

Jadual Tidur Ibu Bapa Pun Makin Teratur

Kalau esok perlu pergi kerja, dah tak perlu teman anak main lagi, terus tidurkan saja mereka.

Mudah, Sembur-Sembur Je

Sleepy Pillow Mist dari Tasneem Naturel ni tak berminyak dan mudah meruap. Ia tidak membuatkan bantal berkulat. Malah wangi dan menenangkan.

Diyakini Selamat Tanpa Kesan Sampingan

Tanpa paraben, sulphate, wangian sintetik atau sebarang logam berat setelah ujian saringan makmal dilakukan.

Tasneem Naturel, Jenama Perintis Penyelesaian
Masalah Bayi & Kanak-Kanak Secara Semula Jadi

Tasneem Naturel merupakan syarikat yang mengkhususkan penghasilan rangkaian produk bayi yang berasaskan ramuan semula jadi & essential oil. Kami telah membantu ratusan ribu ibu-bapa untuk menyelesaikan masalah bayi seperti selsema, mencairkan kahak, kembung, sembelit, cirit-birit, kuat tantrum, susah tidur dan pelbagai lagi masalah yang sering dihadapi bayi & kanak-kanak. Tasneem Naturel pernah mendapat liputan di TV Al-Hijrah, akhbar Sinar Harian, Harian Metro, Majalah Pa&Ma dan pernah memenangi tempat ketiga Anugerah Usahawan MDEC.

As seen on

Soalan Lazim

Semua ramuan adalah dari tumbuhan semula jadi dan essential oils (minyak pati). Tiada paraben, merkuri atau logam berat ketika saringan makmal dilakukan. Dos minyak pati yang digunakan juga adalah dos untuk bayi & kanak-kanak. 

Pati tumbuhan dalam Sleepy Pillow Mist ni bantu menghasilkan & menstabilkan hormon tidur iaitu melatonin, justeru anak lebih mudah untuk ditidurkan.

Bayi sepatutnya mendapat tidur yang cukup selama 14-17 jam. Produk kami dapat bantu memberikan tidur yang lebih sempurna buat si manja. Terutama sekali apabila si manja susah untuk dilelapkan atau sering mengalami tidur yang terganggu.

Kalau tidur sudah cukup, tak digalakkan lagi memakai produk ni. Kasihan anak.

Selain newborn atau bayi bawah 2 tahun, anak yang dah besar pun sesuai pakai kalau susah tidur. Mak ayah pun boleh je nak tumpang sekaki. 

Semburkan terus ke bantal, selimut, cadar atau buaian bayi. Biarkan selama 10 minit sebelum tidurkan anak. Tidak disyorkan untuk sembur ke kulit. Sekiranya anda tidak sengaja tersembur ke kulit, ianya tidak berbahaya kerana bahan yang digunakan adalah 100% semula jadi, namun jika ada reaksi luar biasa terhadap kulit anak, segera dapatkan nasihat ahli dermatologi.

80 ml. Sekiranya digunakan secara kerap setiap hari, ia boleh bertahan sehingga 2-3 bulan. Sekiranya penggunaan tidak begitu kerap akan tahan lebih lama lagi.

Tidak. Jangan risau, ianya sangat cepat meruap & kering.

Ya, tiada masalah. Kami banyak mendapat maklum balas yang baik dari pelanggan kami yang dalam tempoh berpantang juga.

Kami sangat tidak menggalakkan bayi pramatang (37 minggu ke bawah) untuk menggunakan balm kami. Kerana jantung bayi masih belum berkembang sepenuhnya dan mungkin membawa kesan yang tidak diketahui kepada bayi.

Beli Direct Dengan HQ Dijamin Original
& Selamat Dari Penipuan Produk Tiruan

Sleepy Pillow Mist

RM 45
  • Mudah meruap, tak berkulat bantal
  • Lambat habis walaupun penggunaan kerap
  • Selain bantal, boleh juga sembur di buaian atau kusyen kereta.
  • Selain bayi, anak 2 tahun ke atas pun sesuai pakai
  • Mak ayah pun boleh tumpang sekaki
  • Hanya tambah RM5.90 untuk penghantaran pantas ke seluruh negara

Masih Skeptikal?

Tonton testimoni pelanggan kami di bawah ini

Si Manja Tidur Lena, Ibu Bapa Pun Tak Terganggu Tidur Malam.

Shopping cart

0

No products in the cart.