Contact us

My Cart
RM0.00

Bayi Menderita Ruam Atau Ekzema? Cuba Sapu Balm Skeenz Dari Tasneem Naturel

“Kalau sapu kat ruam lampin anak, cepat je hilang.” “Really suggest for eczema.” – Testimoni ibu-ibu

Balm Skeenz: Pembantu Ibu-Ibu Malaysia Menangani Kulit Bayi Sensitif

  • Berkesan Membantu Redakan Kulit Sensitif, Gatal-Gatal, Ruam Dan Ekzema

  • Ramuan Semulajadi Terpilih Daripada Shea Butter, Lilin Lebah, Minyak Argan, Rosemary & Minyak Bunga Matahari

Cara penggunaan: Sapukan sahaja balm di mana-mana bahagian kulit yang bermasalah apabila diperlukan.

Hanya

Apa Kata Pelanggan Kami?

Klik untuk tonton video.

“Produk-produk daripada Tasneem ni mesti kena ada la untuk mak-mak yang ada anak kecik sebab ada banyak sangat kegunaan dia. Ini adalah pengakuan jujur daripada Tilla & Sam.” – Syatilla Melvin, isteri pelakon Shaheizy Sam

Lagi Testimoni​

Klik pada gambar untuk melihat koleksi testimoni dengan lebih jelas dari pengguna balm Skeenz

“Kalau sapu kat ruam lampin anak, cepat je hilang.” – Puan Nursyakirah Samsudin

Tiada Lagi Berjaga Tengah Malam
Atau Stress Dengar Anak Meragam

Mesti risau kan bila si manja asyik meragam & menangis sebab menderita gatal-gatal, ruam atau ekzema. Nak buka majalah atau cari petua di internet kena buat banyak bacaan pula. Silap-silap tips yang diberi tak selamat atau tak berkesan pun. Nak pergi ke klinik, klinik dah tutup sebab sudah tengah malam. Kan senang kalau ada balm Skeenz dari Tasneem Naturel di rumah, terus capai saja bila nak guna. Terutama sekali waktu kecemasan. Bayi tidur lena, mommy & daddy pun tak stress kena bangun tengah-tengah malam.

Tasneem Naturel merupakan syarikat yang mengkhususkan penghasilan rangkaian produk bayi yang berasaskan ramuan semula jadi & essential oil. Kami telah membantu ribuan ibu-bapa menyelesaikan masalah bayi yang selsema, mencairkan kahak, kembung, susah tidur dan pelbagai lagi masalah bayi. Kami pernah mendapat liputan di TV Al-Hijrah, akhbar Sinar Harian, Harian Metro, Majalah Pa&Ma dan pernah memenangi tempat ketiga Anugerah Usahawan MDEC.

Kenapa Memilih Jenama Tasneem Naturel?

Selesa Pada Kulit Bayi

Produk kami tidak akan membuatkan kulit bayi terasa panas, melekit atau membuat mereka merasa tidak selesa.

Lulus KKM

Rangkaian produk kami telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia & diyakini selamat.

Bahan Mesra Alam

Ramuan produk kami bebas toksin, pewarna tiruan dan bahan kimia berbahaya kepada manusia, haiwan & tumbuhan.

Kepercayaan Lebih 30,000 Pelanggan

Tasneem Naturel telah menjadi jenama kepercayaan lebih 30,000 pelanggan untuk menyelesaikan pelbagai masalah bayi & kanak-kanak.

Selesa Pada Kulit Bayi

Produk kami tidak akan membuatkan kulit bayi terasa panas, melekit atau membuat mereka merasa tidak selesa.

Lulus KKM

Rangkaian produk kami telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia & diyakini selamat.

Bahan Mesra Alam

Ramuan produk kami bebas toksin, pewarna tiruan dan bahan kimia berbahaya kepada manusia, haiwan & tumbuhan.

Kepercayaan Lebih 30,000 Pelanggan

Tasneem Naturel telah menjadi jenama kepercayaan lebih 30,000 pelanggan untuk menyelesaikan pelbagai masalah bayi & kanak-kanak.

Jimat Balik Jangka Panjang. Jimat Kos Klinik/Hospital, Jimat Masa & Tiada Lagi Stress. Hanya RM55.

Produk Berkaitan Yang Selalu Dibeli Bersama Balm Skeenz

Kalmy: Losyen Penenang Tantrum

  • Kombo Terbaik Bersama Balm Skeenz Untuk Meredakan Bayi 'Mengamuk'

  • Membantu Menenangkan Anak

  • Ramuan Semulajadi Terpilih Daripada Marjoram, Shea Butter, Roman Chamomile, Buah Oren, Geranium, Bergamot Dan Limau Mandarin

  • Ramuan Semulajadi Terpilih Daripada Geranium, Marjoram, Bergamot, Oren, Limau Mandarin & Roman Chamomile

Cara penggunaan: Lumur dengan urutan lembut ke seluruh badan.

Hanya

Losyen Kalmy, Kombo Terbaik Digunakan Bersama Balm Skeenz. Hanya RM39.

Lihat Juga Kategori Produk Tasneem Naturel Yang Lain

Bayi Selsema,
Tersumbat Kahak

Bayi Kembung
Perut/Kolik

Bayi Sembelit &
Cirit Birit

Meredakan
Tantrum

Bayi
Beruam/Ekzema

Bayi
Sukar Tidur

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping