Contact us

My Cart
RM0.00

TERIMA KASIH!

SILA SEMAK INBOX ANDA UNTUK MUAT TURUN

Sambil-sambil tu, jemput skol dulu di bawah

TERIMA KASIH!

SILA SEMAK INBOX ANDA UNTUK MUAT TURUN

Sambil-sambil tu, jemput skrol dulu di bawah

Apakah Si Manja Anda Mempunyai Sebarang Masalah Seperti di Bawah?

Bayi Selsema,
Tersumbat Kahak

Bayi Kembung
Perut/Kolik

Bayi Sembelit
& Cirit-Birit

Tiada Lagi Berjaga Tengah Malam Atau Stress Dengar Anak Menangis

Si Manja Ceria, Ibu Bapa Pun Tenang Gembira

Mesti risau kan bila si manja asyik menangis sebab menderita selsema, tersumbat kahak, kembung, cirit-birit, sembelit, masalah kulit, susah tidur dan sebagainya. Dukung sudah, menyusu pun sudah, macam-macam sudah dibuat tapi si manja masih lagi meragam sampai kita pun naik stress. Nak buka majalah atau cari petua di internet kena buat banyak bacaan pula. Silap-silap tips yang diberi tak selamat atau tak berkesan pun, terbuang masa. Nak pergi ke klinik, klinik dah tutup sebab sudah tengah malam. Kan senang kalau ada rangkaian balm Tasneem Naturel di rumah, terus capai saja bila nak guna. Terutama sekali waktu kecemasan. Bayi tidur lena, mommy & daddy pun tak tertekan kena bangun tengah-tengah malam.

Tasneem Naturel merupakan syarikat yang mengkhususkan penghasilan rangkaian produk bayi & kanak-kanak yang berasaskan ramuan semula jadi & essential oil. Kami telah membantu ribuan ibu-bapa menyelesaikan pelbagai masalah kebiasaan yang dihadapi kanak-kanak & bayi. Kami pernah mendapat liputan di TV Al-Hijrah, akhbar Sinar Harian, Harian Metro, Majalah Pa&Ma dan pernah memenangi tempat ketiga Anugerah Usahawan MDEC.

Apa Kata Pelanggan Kami?

Klik untuk tonton video.

“Produk-produk daripada Tasneem ni mesti kena ada la untuk mak-mak yang ada anak kecik sebab ada banyak sangat kegunaan dia. Ini adalah pengakuan jujur daripada Tilla & Sam.” – Syatilla Melvin, isteri pelakon Shaheizy Sam

Kenapa Memilih Jenama Tasneem Naturel?

Selesa Pada Kulit Bayi

Produk kami tidak akan membuatkan kulit bayi terasa panas, melekit atau membuat mereka merasa tidak selesa.

Lulus KKM

Rangkaian produk kami telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia & diyakini selamat.

Bahan Mesra Alam

Ramuan produk kami bebas toksin, pewarna tiruan dan bahan kimia berbahaya kepada manusia, haiwan & tumbuhan.

Kepercayaan Lebih 30,000 Pelanggan

Tasneem Naturel telah menjadi jenama kepercayaan lebih 30,000 pelanggan untuk menyelesaikan pelbagai masalah bayi & kanak-kanak.

Selesa Pada Kulit Bayi

Produk kami tidak akan membuatkan kulit bayi terasa panas, melekit atau membuat mereka merasa tidak selesa.

Lulus KKM

Rangkaian produk kami telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia & diyakini selamat.

Bahan Mesra Alam

Ramuan produk kami bebas toksin, pewarna tiruan dan bahan kimia berbahaya kepada manusia, haiwan & tumbuhan.

Kepercayaan Lebih 30,000 Pelanggan

Tasneem Naturel telah menjadi jenama kepercayaan lebih 30,000 pelanggan untuk menyelesaikan pelbagai masalah bayi & kanak-kanak.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping